„Barbie" podbija polskie kina. Znana sieć handlowa wprowadza do oferty lalki
Wyprodukowany przez Warner Bros. Pictures film "Barbie" w reżyserii Grety Gerwig trafił na ekrany polskich kin 21 lipca. Tylko w pierwszy weekend wyświetlania produkcja przyciągnęła niemal 500 tys. widzów, co jest rekordem otwarcia w naszym kraju w tym roku.
Barbie od jutra w Lidlu
Na fali popularności filmu, Lidl wprowadza do oferty kultowe lalki. Będą one dostępne w placówkach sieci od 27 lipca, czyli od jutra. Na sklepowe półki trafi siedem tradycyjnych modeli lalek Barbie lub Ken w cenie 34,99 zł za sztukę. W ofercie znajdą się także małe laleczki Barbie o wysokości 8 cm za 24,99 zł.
Popularność filmu „Barbie" wykorzystuje nie tylko Lidl. Jak zauważa poralspozywczy.pl sieci handlowe przebijają się obecnie w „różowej ofercie" sygnowanej logo Barbie. Kilka sklepów wprowadziło ubrania z tym motywem, ale hitem okazała się kolekcja wypuszczona przez Pepco, na punkcie której oszalał cały internet, a szczególnie Tik Tok. Kolekcja została wykupiona w mgnieniu oka w większości sklepów.
Z okazji premiery filmu „Barbie” Xbox wypuścił specjalną konsolę Dremhouse, dzięki której każdy gracz może się poczuć tak, jakby był mieszkańcem DreamLandu. Firma Impala – jak podają wirtualnemedia.pl – wprowadziła do sprzedaży wrotki, na których jeżdżą bohaterowie filmu oraz neonowy kask i ochraniacze, zaś serwis Airbnb umożliwił wybranej dwójce osób darmowe zamieszkanie w willi, w której mieszkali Barbie i Ken.
Barbie w gastronomii
Z kolei Burger King serwował zestaw BK Barbie Combo, w skład którego wchodziły Pink Burger (z „pysznym dymnym różowym sosem”), frytki i napój. Deser Barbie Donut Shake składał się natomiast z lodów waniliowych i truskawek oraz różowego donuta.